Το X E-Tense έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και πρόκειται όχι μόνο για ηλεκτροκίνητο δαίμονα, αλλά και πλήρως αυτόνομο.
Η DS προτιμά να το αποκαλεί «ασύμμετρο» και ο λόγος είναι προφανής: η μια πλευρά του, η κάμπριο, είναι για αγωνιστικές επιδόσεις, όταν θες να πατήσεις το γκάζι λίγο παραπάνω. Ενώ η άλλη, η καλυμμένη, όταν θες να το παίζεις οδηγός, ενώ το αμάξι είναι στον αυτόματο πιλότο! Εκεί κάθεσαι αναπαυτικά και αφήνεις την τεχνολογία να κάνει όλα τα υπόλοιπα.
Κι ενώ το σασί είναι ένα θαύμα της μηχανικής από μόνο του, ο κινητήρας έχει προκύψει από το αγωνιστικό της Formula E, αποδίδοντας αρχικά 270 άλογα. Σύμφωνα όμως με το ανακοινωθέν της DS, σε συνθήκες δρόμου το αμάξι αποδίδει ως 540 άλογα, ενώ την πλήρη δύναμη των 1.360 αλόγων (1.000 κιλοβάτ) την απελευθερώνει μόνο στην πίστα.
Πηγή