Η ιταλική εταιρεία Aznom Automotive αναφέρει για το νέο της δημιούργημα ονόματι Palladium πως θα είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα έχουμε δει ξανά. Κρίνοντας από την εξωτερική του εμφάνιση καταλήγουμε μάλλον πως οι Ιταλοί έχουν δίκιο, καθώς έχουμε πολύ καιρό να δούμε ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνισή του. Αρνητικά εννοείται, μιας και το Palladium έχει σοβαρές πιθανότητες να περιλαμβάνεται στις μελλοντικές λίστες με τα πιο άσχημα αυτοκίνητο που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Και από τα πιο μεγάλα, μιας και το μήκος του φτάνει τα 5,96 μέτρα και το ύψος του σχεδόν τα 2,0, καθώς αυξημένη είναι και η απόστασή του από το έδαφος. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τους εμπνευστές του το Palladium είναι μια… λιμουζίνα που θα μπορεί να κινηθεί σε κάθε είδους έδαφος.
Αυτό κατά κάποιον τρόπο το εξασφαλίζει και η βάση του που είναι το ημιφορτηγό RAM 1500, ενώ από κει και πέρα ο κινητήρας του είναι ένας V8 5.700 κυβικών με δύο turbo και απόδοση 710 ίππων και 950 Nm. Προαιρετικά συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα. Το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο οχτώ σχέσεων, η κίνηση μεταδίδεται κανονικά στους πίσω τροχούς κι όταν χρειαστεί εμπλέκονται και οι εμπρός.
Το βάρος του θηρίου, κυριολεκτικά και μεταφορικά, φτάνει τους 2,65 τόνους, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 210 χλμ./ ώρα. Όσο για το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση μόλις 4,5 δευτερολέπτων.
Πηγή έμπνευσης για το Palladium -το όνομά του προέρχεται από το ευγενές μέταλλο αλλά και από τον Ιταλό αρχιτέκτονα το 15ου αιώνα Andrea Palladio- είναι οι μεγάλες λιμουζίνες της δεκαετίας του ’30. Χαρακτηριστικό του είναι το τύπου συρτάρι πορτμπαγκάζ του των 610 λίτρων, ενώ στο εσωτερικό του η εικόνα είναι υπερ- πολυτελής και τα υλικά κορυφαία. Ίσως και για να ξεχνούν οι επιβάτες του την εξωτερική του εμφάνιση.
Το Aznom Palladium θα κατασκευαστεί -ευτυχώς!- μόλις 10 φορές και προορίζεται κυρίως για τις χώρες του Κόλπου. Και λόγω τιμής που μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί. Αν πάντως ενδιαφερθεί και κάποιος Ευρωπαίος δεν υπάρχει πρόβλημα, μιας και διαθέτει κανονικά έγκριση τύπου.
Πηγή