Τα κρίσιμα ερωτήματα πληθαίνουν και ανοίγει ο κύκλος των κατηγορουμένων για τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στα ελληνικά χρονικά.

Έτσι πλέον στο «μικροσκόπιο» των Αρχών εκτός από τον σταθμάρχη μπαίνουν ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, που έβαλε στη συγκεκριμένη νυχτερινή βάρδια τον 59χρονο και βγήκε σε αναρρωτική άδεια ένα 24ωρο μετά την τραγωδία, αλλά και οι δύο σταθμάρχες που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 το βράδυ και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο τους.

Σε αυτό το σημείο ο Γιώργος Ζήνδρος, ένας παλιός σταθμάρχης σημειώνει ότι ο ένας από τους δύο σταθμάρχες δεν θα έπρεπε να είναι μεταξύ αυτών που κατηγορούνται καθώς είναι συμβασιούχος και η βάρδια του τελείωνε στις 22:00 και δεν προβλέπονταν υπερωρίες.

Μάλιστα το γεγονός πως ο σταθμάρχης δεν είναι ο μόνος υπεύθυνος γι’ αυτή την τραγωδία αναγνωρίζεται ήδη από τη Δικαιοσύνη, καθώς τα νέα τρία πρόσωπα είναι αντιμέτωπα ακριβώς με τις ίδιες κατηγορίες με αυτές που αντιμετωπίζει και ο 59χρονος, κάτι που σημαίνει πως τους αναγνωρίζεται το ίδιο μερίδιο ευθύνης.

Ποιες ποινές αντιμετωπίζουν

Οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία των Τεμπών αντιμετωπίζουν ποινή από 10 χρόνια κάθειρξη έως και ισόβια. Συγκεκριμένα κατηγορούνται με το κακούργημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών, καθώς για τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και της βαριάς σωματικής βλάβης επίσης από αμέλεια.

Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι να γίνει το δικαστήριο υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν οι ποινές.

Διευρύνεται ο κύκλος των ανθρώπων που μπαίνουν στο μικροσκόπιο των Αρχών

Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να μπουν στο μικροσκόπιο των ερευνών και άλλα πρόσωπα, καθώς εάν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας όπως της τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης τότε το φριχτό δυστύχημα που έκοψε το νήμα της ζωής 57 ατόμων θα είχε αποφευχθεί, οπότε ίσως αναζητηθούν κι εκεί ευθύνες.


Πηγή